Onze pakketten worden met de grootste zorg en de nodige extra bescherming ingepakt. Desondanks kunnen we niet voor 100% uitsluiten dat er eens iets misloopt tijdens het transport. Het is belangrijk dat je je bestelling meteen na levering controleert op schade en ons binnen de 2 werkdagen na ontvangst contacteert bij problemen. Je kan de schade melden via dit formulier: levering | schade bij ontvangst.
Wij zorgen er voor dat het beschadigde artikel omgeruild wordt! Houd steeds alle verpakking, onderdelen... bij totdat we aangeven dat je ze mag weggooien. We hebben namelijk wat bewijs nodig om een schadeclaim voor transportschade in te kunnen dienen.
We hebben hoe dan ook foto's nodig van het volgende:
- de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de schade zichtbaar is;
- Een foto van het verzendlabel met barcode duidelijk zichtbaar;
- Een close-up foto van de schade van het artikel/artikelen.
Heb je een vraag of melding rond de levering van jouw pakket?
Dan zijn wij er om je daarmee te helpen!
- Maak online een melding via ons formulier
- Binnen de werkdag ontvang je een antwoord
- Alle veelgestelde vragen vind je in ons uitgebreid adviescenter