De koerierdienst biedt je bestelling de volgende dag opnieuw aan, of levert het bij de buur, of levert het in een ophaalpunt bij jou in de buurt. Je kan de status steeds opvragen via de Track & Trace-mail die je van ons of de transporteur ontving.
Lukt de levering niet omdat je niet thuis bent, dan wordt het pakket, indien mogelijk aangeboden bij buren of gaat het naar een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je kan het dan op een tijdstip naar keuze daar gaan afhalen.
Pakketjes in afhaalpunten blijven 7 tot maximaal 10 dagen ter beschikking voor afhaling alvorens ze naar ons worden geretourneerd. Waar je pakket werd geleverd, kan je steeds terugvinden via jouw Track&Trace-link. Deze link ontvang je van ons via mail in de verzendbevestiging van je bestelling, van zodra jouw pakket werd ingepakt in ons magazijn.
Je kan steeds jouw Track&Trace opnieuw aanvragen via dit formulier: Levering | Geen Track&Trace code ontvangen.
Heb je een vraag of melding rond de levering van jouw pakket?
Dan zijn wij er om je daarmee te helpen!
- Maak online een melding via ons formulier
- Binnen de werkdag ontvang je een antwoord
- Alle veelgestelde vragen vind je in ons uitgebreid adviescenter